Aktif Görüntüleme BGBM'si Reklamverenler, Aktif Görüntüleme bin gösterim başına maliyet (Aktif Görüntüleme BGB...
Aktif Görüntüleme BGBM'si
Reklamverenler, Aktif Görüntüleme bin gösterim başına maliyet (Aktif Görüntüleme BGBM) teklifi ile, 1000 görüntülenebilir gösterim için teklif verirler ve yalnızca görüntülenebilir olarak ölçülen gösterimler için, diğer bir ifadeyle ekranda reklamın en az %50'sinin bir saniyeden fazla görüntülendiği gösterimler için ödeme yaparlar.
Aktif Görüntüleme Görüntülenebilirliği
Tüm ölçülebilir gösterimler içinde görüntülenebilen gösterimlerin yüzdesi. Bu metrik yalnızca normal İçerik için AdSense, Video için AdSense ve Oyunlar için AdSense reklam birimlerindeki gösterimleri içerir. Bağlantı birimlerine ilişkin verileri veya DFP Small Business'taki dinamik ayırma verilerini içermez.
Tüm görüntülenebilir reklamlar ölçülebilir, çünkü yalnızca ölçülebilir reklamların görüntülenebilirlik ölçütlerini karşıladığını teyit edebilirsiniz. Sitenizdeki reklamların 100 ölçülebilir gösterim elde ettiğini varsayalım. Başka bir deyişle, Aktif Görüntüleme etiketlerinin görüntülenebilirliği ölçebildiği 100 gösterim gerçekleşmiştir. Bu 100 gösterimin yalnızca 10 tanesi görüntülenebilir olarak ölçüldüyse, sitenin Aktif Görüntüleme Görüntülenebilirliği %10 olur.
Aktif Görüntüleme Ölçülebilirliği
Toplam gösterim sayısı içinde Aktif Görüntüleme ile ölçülebilen gösterimlerin yüzdesi. Bu metrik yalnızca normal İçerik için AdSense, Video için AdSense ve Oyunlar için AdSense reklam birimlerindeki gösterimleri içerir. Bağlantı birimlerine ilişkin verileri veya DFP Small Business'taki dinamik ayırma verilerini içermez.Bir reklamın Aktif Görüntülemesi olsa bile, bazı faktörler etiketin verileri yakalamasını engelleyebilir. Örneğin, bir yayıncı reklam etiketi alanlar arası bir iframe'e yerleştirilirse, görüntülenebilirliği ölçülebilir olmayabilir. Aynı şekilde, bir reklamın yedek resmi görüntüleniyorsa veya varsayılan reklam yayınlanıyorsa, gösterim ölçülebilir sayılmaz. Aktif Görüntülemenin eski AdSense reklam kodu tarafından desteklenmediğini unutmayın.
API
Uygulama programlama arayüzü veya API, bir bilgisayar uygulamasının veya sisteminin, bir üçüncü taraf işlevler veya programlar kümesine erişmek için kullanabileceği bir arayüzdür. AdSense, yayıncılarımız için bir dizi API'yı kullanıma sunmaktadır. Bunlardan en önemlisi AdSense Yönetim API'sıdır.
Daha fazla bilgi edinmek için, lütfen https://developers.google.com/adsense/ adresini ziyaret edin.
Bağlantı birimleri
Bağlantı birimleri, sitenizin içeriğiyle alakalı konuların bir listesini görüntüler. Kullanıcılar bu konulardan birini tıkladığında, o konuyla ilgili Google reklamlarını içeren bir sayfaya yönlendirilirler. Konuların tıklanması karşılığında kazanç elde edemeyecek olsanız da, sunulan sayfada kullanıcılar tarafından yapılan reklam tıklamaları karşılığında ödeme alırsınız.
Barındırma iş ortağı dışı web sitesi
Bir AdSense barındırma iş ortağına ait olmayan bir alanda barındırılan web sitesidir. Barındırma iş ortağına ait olmayan siteler, kendi kaydettirdiğiniz tüm alanları içerir.
Barındırma iş ortağı web sitesi
Barındırma iş ortakları, web sitelerinde oluşturduğunuz içeriği AdSense hesabınıza bağlayarak bu içerikten para kazanmanıza olanak tanır. Bir AdSense barındırma iş ortağı ile ilişkiliyseniz, hesabınızdaki Üçüncü taraf erişimi sayfasının "Erişim ve yetkilendirme" bölümünde, "Ayarlar"ın altında söz konusu iş ortağının adını görebilirsiniz.
BGBM reklamları nedir?
BGBM, "1000 gösterim başına maliyet" anlamına gelir. BGBM reklam kampanyaları yürüten reklamverenler istedikleri ücreti yayınlanan 1000 reklam başına ayarlar, reklamlarının gösterileceği reklam yerleşimlerini seçer ve reklamları her gösterildiğinde ücret öder.
Yayıncılar açısından, bu, bir BGBM reklamı sayfanızda her yayınlandığında hesabınızdan kazanç elde edilmesi anlamına gelir. BGBM reklamları, reklam açık artırmamızda tıklama başına ödeme (veya tıklama başı maliyet, TBM) reklamlarıyla rekabet halindedir; bu nedenle, yalnızca en yüksek performansa sahip reklamlar sayfalarınızda yayınlanır. Reklamverenlerin reklamlarının gösterilebilmesi için mevcut TBM reklamlarından daha yüksek bir BGBM teklif vermeleri gerekir.
BGBM reklamları, metin veya resim reklamları olabilir ve daima yerleşim hedeflidirler. BGBM metin reklamları, tüm reklam birimini kaplayacak şekilde genişletilir. Bu genişletilmiş metin reklamları, Reklam Biçimleri sayfamızda görüntülenebilir.
Bin gösterim başına gelir (BGBG)
Bin gösterim başına gelir (BGBG), aldığınız her 1000 gösterimden elde edeceğiniz tahmini kazançları temsil eder. BGBG gerçekte ne kadar gelir elde ettiğinizi değil, tahmini kazancınızın aldığınız sayfa görüntüleme, gösterim veya sorgu sayısına bölünüp 1000 ile çarpılmasıyla ortaya çıkan değeri gösterir.
Formül:
BGBG = (Tahmini kazanç / Sayfa görüntüleme sayısı) * 1000
Örneğin:
- Örneğin, 25 sayfa görüntülemeden 0,15 dolar tutarında bir tahmini kazanç elde ettiyseniz, sayfa BGBG'niz (0,15 dolar / 25) * 1000, yani 6,00 dolar olur.
- 45.000 reklam gösteriminden 180 dolar tutarında bir tahmini kazanç elde ettiyseniz, reklam BGBG'niz (180 dolar / 45.000) * 1000, yani 4,00 dolar olur.
BGBG, reklamcılık programlarında yaygın olarak kullanılan bir sayıdır. Farklı kanallardan elde ettiğiniz gelirleri karşılaştırırken bu sayıdan yararlanabilirsiniz.
Boş reklamlar
Boş reklamlar, sitenizin arka planıyla uyumludur. Kullanıcılar boş reklamları göremez, dolayısıyla kullanıcı deneyimi herhangi bir şekilde etkilenmez. Ancak, tıklanacak herhangi bir şey olmadığından gelir de elde etmezsiniz.
Boş reklamların canlı reklamlarla aynı miktarda alanı kapladığını lütfen unutmayın. Sayfanızdaki iki paragraf arasına 300x250 orta boy dikdörtgen bir reklam kodu yerleştirdiğinizi varsayalım. Canlı reklamlar gösterilmeye başlayana kadar bu iki paragraf arasında 300x250 boyutlarında boş bir alan olur.
Dinamik resim reklamlar
Animasyonlu resim reklamlar, resim reklamları etkinleştirmeniz durumunda reklam birimlerinizde görüntülenebilecek grafik, dinamik resimlerdir.
VPAID
İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB), VPAID'i (Video Oynatıcı-Reklam Arayüzü Tanımı) video reklamının ve video oynatıcının birbirleri ile etkileşim kurmasını sağlayan bir standart olarak tanımlar. VPAID, uyumlu bir oynatıcının herhangi bir tarafa ait uyumlu reklamları kabul edebilmesi için tek tip bir çalışma zamanı ortamı tanımlar.

YORUMLAR